OT: Re: panic pri bootu instalace FreeBSD 5.0 na AcerTravelmate 212TX

vice at email.cz vice at email.cz
Tue Sep 23 12:30:27 CEST 2003

Omlouvam se za OT -
jen pro informaci, zkousel jsem instalovat FBSD na
NB HP NX9005 (Ahtlon 2500+) a podobne jako $SUBJ -
FreeBSD 5.0 - kernel panic, FreeBSD 4.8 OK.

Zatim jsem mel ten NB pouze pujceny, tak jsem nemel
cas to resit. Casem mi bude rikat pane, tak snad zjistim
neco vic.

S pozdravem
ViCe

ZNAČKOVÉ POČÍTAČE DEXX
- vítěz testu herních PC v Computeru 11/2003, držitel Chip TIP a TIP Počítač pro každého
- cenový trhák - PC s Pentium 4 2,66 GHz, CDRW, DVD, 17" a tiskárnou za 22.990 s DPH!
- http://www.email.cz/dexx