predpripravenie instalacie

Ondra Koutek koutek at o-k.cz
Mon Sep 22 15:00:17 CEST 2003

No prijde mi to jako divocina, ale proc ne, proti gustu zadny disputat:
Pocitac se zdrojaky da ke sdileni /usr/src a /usr/obj a pocitac s
destinaci si je pres NFS pripoji. Pak uz jen

Predpokladem je samozrejme spravne nastaveni Make.conf tak, aby se
kompiloval system se spravnymi parametry.

No a pak uz jen sednout k mailserveru a dat:
mke installkernel
reboot
mergemaster -p
make installworld