IMHO Re: panic pri bootu instalace FreeBSD 5.0 na Acer Travelmate 212TX

Dan Lukes dan at obluda.cz
Mon Sep 22 03:23:44 CEST 2003

Jan Kopka wrote:

> Stahl jsem FreeBSD 5.1,
> flashnul bios na notebooku, ale stale se mi nedari ta instalace...
> Skonci pri:
> panic: contigmalloc1: size must not be 0
>
> Podle toho co jsem byl schopen najit na netu je to problem s AGP, resp.
> grafarnou nebo neco kolem toho, ale moudrejsi z toho nejsem...

	Na Internetu toho kolem tohohle problemu zas az tak moc neni, takze si
troufam tvrdit, ze jsme prohlizeli totez - nicmene, k zaveru e jde o
problem okolo AGP jsem toho nedosel. Krome toho, i v tvem pripade se AGP
v dobe vyskytu problemu zda byti uz spesne zinicializovane.

	Osobne bych to tipoval na neco jineho - to, co se inicializuje po AGP.
Jenze nevim, co konkretne je to na tomto typu notebooku.

	ZKusil bych si nechat vypisovat boot "verbose". Zkusil bych v BIOSu
zakazat vsechna zarizeni ktera pujdou, neloadoval bych zadne moduly pro
startu kernelu. Pak by se videlo ...