verze gcc?

Tomáš Král tomas.kral at kr-moravskoslezsky.cz
Wed Sep 17 10:27:48 CEST 2003

Zdravim konferenci,

snazim se na FBSD 5.1 dostat klasickou trojku MySQL+Apache+PHP. Nejdrive
jsem vse kompiloval, po zdarile
kompilaci, nakopirovanidat, naplneni MySQL databaze vsak nefungovaly
dobre odkazy na strankach
vyuzivajici metody GET. Zda ze se nevraci dobre ID.

OK, tak jsem vyzkousel instalaci pres porty, avsak tu jsem narazil na
stejny problem jako pri kompilaci tj.
ze jsem byl donucen pouzit MySQL ver 4.0 misto verze 3.23 a to pro tuhle
hlasku:

checking if conversion of longlong to float works... Segmentation fault
(core dumped) no
configure: error: Your compiler cannot convert a longlong value to a
float!
If you are using gcc 2.8.# you should upgrade to egcs 1.0.3 or newer and
try again

V FreeBSD 5.1 je nativne gcc 3.2.2,takze moje otzaka zni:
Neznate nekdo prosim volbu, kterou bych donutil pouzit pri kompilaci
MySQL 3.23 gcc verzi starsi (treba 2.95) ???

Diky moc
Tom.

MORAVSKOSLEZSKÝ KRAJ
          Krajský úřad