problem s upgradem :(

Rudolf Cejka cejkar at fit.vutbr.cz
Mon Sep 15 14:19:42 CEST 2003

Milan Cizek wrote (2003/09/15):
> napada me jen takova teoreticka otazka: pokud udelam
> installkernel+world a ponecham puvodni /etc/ obsah, jake je
> riziko, ze proste "neco" prestane fungovat?

Odpovim trochu obracene: Pokud se neco v -currentu (a tedy i
v soucasne 5.x) zmenit musi, tak se to zmeni a takovato otazka se
neresi a kdyz neco nekomu po upgrade prestane fungovat, protoze
si neaktualizoval /etc, opravi si to. Kdo to sam nedokaze, 5.x
zatim nepouziva. Nebo to sam nedokaze a treba ji pouziva - to
pak ale ma spis stesti a nelze to povazovat za bezny jev.
U -stable (4.x) by se to moc stavat nemelo, ale obcas se neco
nepodari. Pak se to da casto resit dotazem, protoze zmen moc neni.
Z 5.0 na 5.1 se ale kompletne zmenil defaultni rc system a
vsechno je jinak, nez bylo predtim.

> Pokusim se jeste dal hledat na netu, ale asi to moc platne nebude.

Zacnete treba na
http://www.freebsd.cz/doc/en_US.ISO8859-1/books/handbook/current-stable.html
Vic zde v tomto smeru opravdu pomoci nemuzu.