problem s upgradem :(

Ondra Koutek koutek at o-k.cz
Mon Sep 15 12:14:33 CEST 2003

Tak ja bych uplne nesouhlasil. Obcas se meni takove veci jako sendmail,
nebo ssh a v prubehu casu se tu a tam nektera sluzba prestane provozovat
pod rootem, ale prejde na sveho uzivatele. Takze pak kdyz se neprida
patricny uzivatel, sluzba spadne. A kdyz si toho nevsimnete, najednou
vam treba lezi sshd a vy musite k serveru a pekne napravovat chyby.
Faktem je, ze takrka v kazde situaci funguje opetovne spusteni
mergemaster.
Jedine co je neprijemne a to urcite budou vedet mistni odbornici, kdyz
pustite mergemaster a smazete si napriklad master.passwd (nahradite jej
defaultnim), jestli je mozne nejak snadno vratit puvodni soubor a
nemuset pridavat rucne vsechny uzivatele a vzpominat kteri to uzivatele
a jak meli nastaveny pristup.
Ondra