make buildworld & make.conf - VYRESENO

Rudolf Cejka cejkar at fit.vutbr.cz
Mon Sep 15 10:11:32 CEST 2003

Cizek Milan wrote (2003/09/12):
> tak jsem svuj problem konecne samostatne :-) vyresil, stacilo v

Den predtim jsem o tom psal :o)

: Spis bych nejdriv zkusil nic nezakazovat. A neni mi ani moc jasne,
: odkud jste pouzil MAKE_KERBEROS4 a MAKE_KERBEROS5. V Makefile.inc1
: ale vidim NO_KERBEROS, ktere pam_krb5 z prekladu skutecne vyrazuje.

Muzu doplnit, ze je to v /usr/src/Makefile.inc1 na zacatku:
# -DNO_KERBEROS Do not build Heimdal (Kerberos 5)
Trochu "nestandardni" misto, ale aspon nekde o tom pisou :o)

> Nikde jsem tuto promenou nepotkal, manual k make.conf uvadi pouze
> MAKE_KERBEROS4 a MAKE_KERBEROS5, takze nejspis nebude zcela aktualni.

Aha, z man make.conf. Opravdu se zda, ze na make.conf(5) trochu zapomneli
a ani v PR nic nevidim. Muzete vyplnit PR? (Prikazem send-pr.)