FBSD 5.1 // make kernel

Dan Lukes dan at obluda.cz
Fri Sep 12 14:25:20 CEST 2003

FRANČE Jan wrote:

> balicku, ktere jsem instaloval z portu, jsem se uchylil k vytvoreni sveho
> jadra. http://frankus.rulez.cz/fbsd/FRANKUSKERNEL.TXT - pridal jsem podporu
> NAT a IPFW, odebral SCSI a RAID radice a nektere sitove adaptery.

> Pravdepodobne mam neco spatne v FRANKUSKERNEL, ale netusim co :(

	To se pozna spis az z chybovych hlasek, ktere se objevily pri kompilaci.

	Nicmene - kdyz uz si delate vlastni kernel, predpokladam, ze to delate
kvuli jeho zmenseni a zefektivneni (ku pridani NATu a IPFW by stacilo je
dynamicky naloadovat).

	A na to se mi zda, ze jste v nem nechal spoustu veci, ktere v tom
pocitaci mate jen nepravdepodobne ...

	U jednodussi konfigurace je pravdepodobnost problemu (jak pri kompilaci
tak pri behu) preci jen nizsi. Nicmene, ja vas do niceho netlacim ...