doruceni signalu KILL procesu ktery neprerusitelne spi

Jaroslav Klaus J.Klaus at sh.cvut.cz
Thu Sep 11 12:57:35 CEST 2003

    DR> Zdravim
    DR> muze se stat (a parkrat se mi to i stalo) ze proces usne pri cekani na
    DR> nejakou HW udalost, ktera se proste nestane (HW porucha -  u mne konkretne
    DR> dosluhujici cdromka) a tak zustane vyset... neprisel jsem na zpusob jak
    DR> ten proces "odstrelit" (pokud ot nejak jde uvitam radu!), pze kdyz mu
    DR> poslu signal KILL tak ten se zpracuje az po dokonceni te udalosti na
    DR> kterou ceka ten  sleep (tj. po ubehnuti timeoutu nebo nikdy)

    DR> napadlo mne jedine reseni - zaridit aby KILL prerusil ten tsleep() a
    DR> zpracoval se normalne...

Kdyby toto autor volani tsleepu chtel, mohl volat tsleep s priznakem
PCATCH prip., jak uz Dan uvedl, by zvolil nejaky timeout. To ze tomu
tak neni, ma jiste duvody (jiz byly zmineny).

Radu "vymente vadny HW" asi slyset nechcete, presto si nedokazu
odpustit ji neuvest.

Jinak muzete zacit treba zjistenim, ve kterem tsleep-u to ceka
(viz. ps l; sloupec WCHAN)

Jarda