panic pri bootu instalace FreeBSD 5.0 na Acer Travelmate 212TX

VONGREJ, Peter peter.vongrej at orange.sk
Thu Sep 11 11:38:39 CEST 2003

neviem ako vy, ale ja som sa osobne vzdal predstavy spojenia mojho notebooku (evo1020) a freebsd(4.8*-5.1*). problemy, na ktore narazi kazdy z nas, su urcite

- acpi/apm
- bluetooth
- irda
- usb2serial convertor

t.j. veci, bez ktorych sa neda normalne fungovat (aspon mne)

hoci niesom militantny pinguinik,
riesenie vidim v bsd-like linuxe - www.gentoo.org

monkus