Porty

Dan Lukes dan at obluda.cz
Mon Sep 8 16:55:20 CEST 2003

Ondra Koutek wrote:

> trosku prihloupla otazka, ale proc proboha vsechny porty co pouzivaji MySQL
> automaticky pouzivaji mysqcleant.10? To je opravdu nevhodne pouzivat MySQL
> 4.0 ktere ma clienta ve verzi .12? U vsech portu to pak musim prepisovat :-(

	Mozna proto, ze 4.0 je pro bezne nasazeni urcena teprve kratce (od
4.0.12 release 15.3.2003) a jeste to nikdo nepredelal.

	Nebo ji jeste maintaneri portu tolik neveri - seznam chyb opravenych ve
verzi 4.0.13, ktera byla uvolnena pouhy jeden den po zminene 4.0.12 je
opravdu znepokojive dlouhy, seznam opravenych chyb pro (aktualni) 4.0.14
neni kratsi). Ja osobne bych jeste 4.x na netestovacim serveru
nenasadil, pokud bych opravdu nutne nepotreboval nekterou z novych features.

	Mozna jde o kombinaci obou duvodu, mozna o duvody uplne jine ...