make buildworld & make.conf

Rudolf Cejka cejkar at fit.vutbr.cz
Mon Sep 8 16:07:43 CEST 2003

Milan Cizek wrote (2003/09/08):
> puvodne. Zkusim tedy vycistit /usr/src a stahnout vse znovu podle
> soucasneho supfile. Pokud to nepomuze, pak asi budu muset stahnout

Web jsem uz zmenil a neco malo o nebezpeci cvsupu na "cizi" zdroje
jsem tam popsal. Muzete zkusit i nyni zminovany cvsupchk, viz web.

> pokud si prelozim jen vybrane casti "worldu", ale system obsahuje navic
> i ty z predesle verze, ktere jsem nyni neprelozil... co se stane po
> prikazu make installworld? Nechaji se tam ty stare, ktere stejne nikdy
> nevyuziji? Nebo je update natolik inteligentni ze je sam odebere?
> Nebo je muzu odebrat rucne pres sysinstall?

Odebirat soubory umeji jen porty. Zakladni system se proste jen
nainstaluje a na nic vic se nekouka. Co je stare, to stare zustava.
Installworld jen na cast prelozeneho stromu muzete zkusit, ale bud
predpokladam, ze skonci s chybou, nebo se preklad vynuti sam. Vybrane
veci instaluju pouze pres cd subdir && make && make install && make clean.
Kdyz mam naladu, tak sem tam neco hodne stareho rucne smazu, ale moc
toho nebyva. V sysinstallu ale nic takoveho nejde, jen pres rm.
Soubory v ramci zakladniho systemu totiz nejsou instalaci ani
nikde evidovane...