make buildworld & make.conf

Milan Cizek Cizek.Milan at seznam.cz
Mon Sep 8 15:42:44 CEST 2003

> Nektere casti jako kerberos se kompiluji
> podle toho, jestli jsou stazene, nebo nejsou (i kdyz na 100 % jsem
> prave kerberos neoveroval).

Asi ano, tak nejak to nejspis funguje, viz. makefile, kde se na prvnim miste testuje prave adressar:

  .if exists(${.CURDIR}/kerberosIV) && exists(${.CURDIR}/crypto) && \
      !defined(NOCRYPT) && !defined(NO_OPENSSL) && defined(MAKE_KERBEROS4)
  SUBDIR+= kerberosIV
  .endif
  .if exists(${.CURDIR}/kerberos5) && exists(${.CURDIR}/crypto) && \
      !defined(NOCRYPT) && !defined(NO_OPENSSL) && defined(MAKE_KERBEROS5)
  SUBDIR+= kerberos5
  .endif

> Pokud jste zacal davat cvsup na zdrojaky z jineho zdroje, nez z
> cisteho cvsupu s timto supfile, tak tam zustava stary kerberos a muzou
> vznikat problemy.

Je docela mozne, ze jsem cvsupoval zdrojaky 5.1 na 5.0, ktera tam byla puvodne. Zkusim tedy vycistit /usr/src a stahnout vse znovu podle soucasneho supfile. Pokud to nepomuze, pak asi budu muset stahnout vse, otazka ale je, jestli se pri uvedeni prislusnych NO_ tyto casti opravdu vynechaji.

Jeste bych mel jeden doplnujici dotaz:
pokud si prelozim jen vybrane casti "worldu", ale system obsahuje navic i ty z predesle verze, ktere jsem nyni neprelozil... co se stane po prikazu make installworld? Nechaji se tam ty stare, ktere stejne nikdy nevyuziji? Nebo je update natolik inteligentni ze je sam odebere? Nebo je muzu odebrat rucne pres sysinstall?

Milan
VYHRAJ LETENKY a víkend pro dva v NEW YORKU !!!!! Tipni zde www.modravyhra.cz
http://ad2.seznam.cz/redir.cgi?isntance=59613%26url=http://www.modravyhra.cz