make buildworld & make.conf

Rudolf Cejka cejkar at fit.vutbr.cz
Mon Sep 8 10:28:14 CEST 2003

Cizek Milan wrote (2003/09/06):
> Ahoj, ano, mam 5.0rel a prechzim na 5.1rel. Asi jsem to nenapsal zrovna
> nejlepe, cvs tag je samozrejme poupraveny.

Vidim, ze to jdu zmenit... :o) Zda se, ze nejste sam, kdo ma takoveto
problemy. Nektere casti jako kerberos se kompiluji podle toho, jestli
jsou stazene, nebo nejsou (i kdyz na 100 % jsem prave kerberos neoveroval).

Pokud jste zacal davat cvsup na zdrojaky z jineho zdroje, nez z cisteho
cvsupu s timto supfile, tak tam zustava stary kerberos a muzou vznikat
problemy.

> # src-all

Zkuste dat bud cisty cvsup z niceho, nebo odkomentujte src-all a vsechny
src-* kategorie nize zakomentujte a preklad by uz mel pak projit.

PS: Jelikoz se blizi 4.9 a uz mi to nedalo spat, tak jsem se premohl
a konecne na webu aktualizoval lokalizaci pro 4.8 & 4.3.0.