Mailovy server s virtualnimi ucty

Petr Spodniak pspodniak at broadnet.cz
Fri Sep 5 08:31:33 CEST 2003

Zdravim,

vinuly vikend jsem se moril s instalaci qmail+vpopmail+courier-imap.
Musim se priznat, prestoze vse funguje jak ma, ze Bernsteinuv styl mne
prilis neoslovil.

Hledam tedy neco co by fungovalo obdobne jako vyse uvedena kombinace.
Nejlepe s MTA (a ted mne prosim nekamenujte) sendmail (v dobe kdy jsem s
unixem zacinal na SUNu nic jineho nebylo takze jsem do nej musel trochu
proniknout).

Bylo by mile kdyby k tomu byl webovy nastroj na administraci uctu (neco
jako qmailadmin).

Uvitam jakykoliv odkaz zvlaste pak prakticke zkusenosti

Diky

--
Petr Spodniak <pspodniak at broadnet.cz>