ProFTP

Tomi tomi at bernolak.sk
Thu Sep 4 10:18:37 CEST 2003

---------- Original Message -----------
From: "Ondra Koutek" <koutek at o-k.cz>
To: <users-l at freebsd.cz>
Sent: Wed, 3 Sep 2003 22:13:17 +0200
Subject: ProFTP

> Opet zdravim,
> nainstaloval jsem z portu ProFTP a ted uvazuji o tom, jak na nem rozchodit
virtualni uzivatele, abych jim nemusel davat pristup k prikazove radce.

Ja to riesim tak, ze pouzivatelovi dam shell /nonexistent a potom ziadny
pristup k prikazovemu riadku nema.
Zmena hesla funguje cez ssl webovy formular.

> Dal bych se rad zeptal, jestli nekdo z vas ma zkusenost s nejakym peknym
webovym rozhranim pro praci s ftp, aby lide co maji povolene pouze http a
nebo neumi pouzivat ftp mohli snadno uploadovat soubory.

> Dekuji za odpovedi.
> Ondra
Tomas
------- End of Original Message -------