Mailman - je tupy on, nebo ja ?

Dan Lukes dan at obluda.cz
Wed Sep 3 01:13:06 CEST 2003

Peter Sedivy - PeSe wrote:

> config_list -o - DANA_KONFERA | mail pese at rogalo.sk

	Stalo se.

> Kolko domen ti na tom ide?

	Jedna.

	Podle mych dosavadnich zkoumani je dosah
VIRTUAL_HOST_OVERVIEW = Off
podstatne vetsi, nez na jaky by melo mit toto nastaveni narok podle popisu.

	Pokud jsme spravne porozumel zdrojovemu kodu, tak pri tomhle nastaveni
proste kod spravne fungovat nebude (tam kde je EMAIL_HOST a URL_HOST
ruzny). Popravde receno, grepem zjisteno, promenna DEFAULT_URL_HOST se v
kodu vlastne nepouziva ...

> Ktory mailman pouzivas?

	2.1.2

				Diky