Mailman - je tupy on, nebo ja ?

Dan Lukes dan at obluda.cz
Thu Aug 28 01:50:09 CEST 2003

	Vzdavam se. Jak jiste vite (protoze jsem to tu oznamoval), nahradil
jsem software na provoz konferenci - majordoma vystridal mailman,
protoze majordomo uz neprilis dostacoval pozadavkum.

	Od te doby ale s mailmanem tak trochu zapasim a nedari se ho dostat do
dokonaleho stavu. Konference, jak jiste vite, jsou @freebsd.cz, webove
rozhrani pak pochopitelne www.freebsd.cz (obdobne to mam i jeste jinde -
@kolej.mff.cuni.cz vs. www.kolej.mff.cuni.cz) - to mi pripada jako
pomerne bezna konfigurace.

	Presto tezce zapasim s tim, ze mi do emailovych adres obcas pise
@www... nebo naopak v URL to www chybi.

	Zatim nejuspokojivejsiho stavu jsem dosahl takto -
- mm_cfg.py pak mam toto:
DEFAULT_EMAIL_HOST = 'kolej.mff.cuni.cz'
DEFAULT_URL_HOST = 'www.kolej.mff.cuni.cz'
DEFAULT_URL_PATTERN = 'http://%s/listserv/'
VIRTUAL_HOST_OVERVIEW = Off

	Navzdory tomu, vzajemne odkazy z "admin" stranky na "listinfo" a
obracene postradaji v URL ono "www", stejne tak jako napriklad URL ve
formulari na vytvareni novych listu. To se sice spravi, kdyz do
DEFAULT_EMAIL_HOST pridam www jenze pak se www vyskytuje i v emailovych
adresach typu "Send questions or comments to
listserv at www.kolej.mff.cuni.cz." a podobne.

	Otazka tedy zni - ma nekdo s konfiguraci tohohle monstra zkusenosti
respektive rekne, jak to mit nakonfigurovane, aby to chodilo vsechno tak
jak ma ?

					Diky