neporadim si s proftpd :(

milan.cizek at up.mpsv.cz milan.cizek at up.mpsv.cz
Wed Aug 27 15:04:46 CEST 2003

Ahojte,
uz hodne dlouho se neuspesne snazim rozbehat ftp (proftpd-standalone)
server, vyzkousel jsem uz radu konfiguraci, ale ani jednou se mi nepodarilo
k serveru prihlasit. Demon bezi a nasloucha, ale autorizace jaksi nefunguje.
Na doporuceni jsem zkousel i nastavit heslo uzivateli nobody, pod kterym
server bezi, nic se ale nezmenilo. Nyni jsem zkusil prekompilovat s podporou
mysql a uzivatele zadal do databaze, nicmene stale nefunguje. Uz opravdu
nevim, kde delam chybu. :( Prilis se v tom uz nevyznam (nastavuji poprve),
nejspis to bude opravdu nejaka hloupost. Najde se nekdo kdo by mi s tim
"vzdalene" pomohl? :-)

Milan, stale jeste amater