FreeBSD na HP Netserver LH II

mkes at ra.rockwell.com mkes at ra.rockwell.com
Tue Aug 19 10:02:50 CEST 2003

Konkretne k tomuhle modelu ti nic nereknu, ale beham bez problemu FreeBSD
na Netserveru LH 3000 s hardwarovym RAIDem - AMI MegaRAID. Momentalne na
tom mam 5.1R a bez problemu. Predtim celou radu 4.x (taky bez problemu).
Ja bych si vzal bootovaci CDecko, zkusil bych z nej tu masinu nabootovat a
prohledl vypis jestli se najdou disky, sitova karta apod. A pokud na tom
chces behat 5.x tak bych ale zacal od 5.1.

Mira

Sent by:        users-l-bounces at freebsd.cz