ed0, chip 8029

Dan Lukes dan at obluda.cz
Sun Aug 17 22:39:21 CEST 2003

Tomi napsal/wrote, On 08/16/03 10:21:
> Pokusam sa nainstalovat sietovky s oznacenim SMC1208BT. --->
>
> ed0: <NE2000 PCI Ethernet (RealTek 8029)> port 0xe400-0xe41f irq 10 at
> device 13.0 on pci0
> ed0: address xx:xx:xx:xx:xx:xx, type NE2000 (16 bit)
>
> Tychto kariet je v pocitaci dost vela - 5 kusov, teda od ed0 po ed4. Prvy
> problem bol v tom, ze pri starte systemu sa zacali objavovat hlasky:
>
> ed0: device timeout
> ed1: device timeout
> ed3: device timeuot
>
> Toto je pravdepodobne sposobene zdielanymi preruseniami a po ponechani len
> [...]

	Jelikoz jste si dal dost dobry pozor, abyste neposkytl pokud mozno
zadne informace, na zaklade kterych by se vam mohlo podarit pomoci, tak
to bude s radou dost tezke.

	Vlastne jedine, co vime je, ze mozna kartam vadi sdilene preruseni. Z
toho se tedy odvine rada zavisla na tom, zda je tomu opravdu tak -
naskladat je do pocitace tak, aby preruseni navzajem nesdilely -  to
znamena rozlozit je do slotu tak, aby nedochazelo k hardwarovemu sdileni
preruseni a nastavit BIOS tak, aby nesdruzoval PCI preruseni na vstupech
radice preruseni.

	Problem c. 2 se mi, bohuzel, nepodarilo pochopit - mozna proto, ze mi
neni k jasne kdo na koho kdy pinkal ...

Dan Lukes     tel: +420 2 21914205, fax: +420 2 21914206
root of  FIONet, KolejNET,  webmaster  of www.freebsd.cz
AKA: dan at obluda.cz, dan at freebsd.cz,dan at kolej.mff.cuni.cz