FTPd + SSL

Pavel Přib Pavel.FreeBSD at seznam.cz
Fri Aug 15 09:57:24 CEST 2003

> Dobry den
>
> Mohli by ste mi poradit nejake slusne riesenie FTPd + SSL na
> FreeBSD ?
> Pripadne aj pripojit nejake example alebo link na website ?
>
> Poziadavky su:
>
> - Neanonymny ftp server s co najbezpecnejsim sifrovanim
> uzivatelskych hesiel.
> - Virtualne uzivatelske ucty.
> - Uzivatelia mozu stahovat aj ukladat data.
> - Spolocne diskove pole.
> - Prenasane subory su sifrovane SSL.
> - Vysoky vykon.
> - Jednoducha konfiguracia na strane klienta.
> [...]

Pekny den.

Nevim, jake mate duvody pro SSL. Ja s uspechem pouzivam SSH,
resp. na strane klienta (WIN patforma) PUTTY konkretne
PuTTYgen + Pageant pro spravu klicu a WinSCP.
Autentizace je podle privatniho\verejneho klice.
WinSCP ma rozhrani jako Norton Commander nebo jako Pruzkumnik z WIN.

http://www.chiark.greenend.org.uk/~sgtatham/putty/
http://winscp.sourceforge.net/cze/about.php

              Pavel Prib