casovy interval mezi freebsd.org a freebsd.cz

Divacky Roman xdivac02 at stud.fit.vutbr.cz
Wed Aug 13 12:12:55 CEST 2003

On Wed, Aug 13, 2003 at 12:01:25PM +0200, Rudolf Cejka wrote:

> Co znamena "commitne do cvs na freebsd.org"?
> Co znamena "zmena projevi na freebsd.cz"?

no, pokud vim, tak nekdo udela commit do cvs, to se projevi na freebsd.org
a freebsd.cz to miroruje ne? takze mne zajima jak casto se spousti ten mirror
(nevim jak to mate presne delane)

> Nejsem si uplne jist, jaky je soucasny stav, ale melo by to byt do
> dvou hodin po commitu.

vim na 100% ze jsem minimalne jednou po cvsup z fbsd.cz musel rucne opravovat
chybu, ktera byla na fbsd.org ~6 hodin opravena