Zatuhnuti instalace

David Flegl david.flegl at scmbd.cz
Wed Aug 13 10:43:20 CEST 2003

Dobry den,
  nerad obtezuji, ale opravdu si nevim rady. Snazim se nainstalovat FreeBSD
4.6.2 na dva ruzne stroje. Na jednom bez problemu, ale na druhe skonci
instalace jeste pred spustenim sysinstallu. Instalace zatuhne (dle navodu na
webu freebsd.cz) v sekci "Typical Device Probe Result". Vse probehne az po
radek>

--------
Mounting root from ufs:/dev/md0c
--------
a zde to zatuhne. Na dalsi polozku>
--------
/stand/sysinstall running as init on vty0
--------
se vubec nedostane.

Jsem zacatecnik, a proto mne dost prekvapuje ze na jednom stroji instalace
jede a jinde ne.
Prosim nekoho o pomoc, nebo radu. V pripade ze je to nejaka trivialni chyba
klidne mne odkazte na nejaky manual ci help ci web apod.

Dekuji mnohokrat a jsem s pozdravem.

David Flegl

(Pentium III 533, 8GB a 20GB HDD, AWARD BIOS 4.51, CD ROM NEC)