Zamrznuti instalace

Dan Lukes dan at obluda.cz
Wed Aug 13 10:33:26 CEST 2003

David Flegl wrote:
> Dobry den,
>   nerad obtezuji, ale opravdu si nevim rady. Snazim se nainstalovat FreeBSD
> 4.6.2 na dva ruzne stroje. Na jednom bez problemu, ale na druhe skonci
> instalace jeste pred spustenim sysinstallu. Instalace zatuhne (dle navodu na

	Klic se muze schovavat v tom slove "ruzne". Muze jit o nepodporovany
(spatne podporovany) hardware pri jehoz detekci to zhavaruje, muze jit o
odlisen nastaveni BIOSu (zkuste "Have PnP OS" prepnout na tu druhou
hodnotu nez tam mate ted), muze jit o sdileni nejakych preruseni ...

	Nicmene, ja bych v kazdem pripade zacal otazkou - proc instalujete
pomerne starou verzi 4.6.2. kdyz nelze rozhodne vyloucit, ze chyba,
ktera vas trapi bude v soucasnych verzich (momentalne lze doporucit 4.8)
odstranena ?

	Nemluve o dalsich chybach, vcetne tech bezpecnostnich o kterych se ve
verzi 4.6.2 vi ...