dynamicka aktualizace DNS

Ivo Hazmuk ivo at vutbr.cz
Wed Aug 13 07:21:00 CEST 2003

> 	Ja jen abych si to ujasnil - submit zaznamu do DNS dela dhcpd ?

ano, tak je to mysleno. Klient dostane nejakou IP adresu a sve jmeno
s IP adresou vlozi do DNS.

> 	A v pripade, ze od nej zada adresu klient s Windows tak to udela a v
> pripade, ze ho zada klient z FreeBSD tak to neudela ?
>
> 	Nebo submit zaznamu do DNS delaji koncovi klienti (tfuj, to je ale
> bezpecnost!) a Windowsi to delaji a FreeBSD ne ?

Pocita se se zabezpecenym DNS. Tudleva jsem to RFC cetl a aby to bylo
bezpecne a funkcni, tak to melo hodne pozadavku. Z toho mi vyslo, ze se
tomu zatim u nas vyhneme.

Na nekterych fakultach to maji a musi "porusovat" nektera doporuceni
,"good practises", ohledne zpravy DNS. Jsou totiz schopni vygenerovat
desitky az stovky zmen zonovych souboru denne a tudiz je nelze stale
stahovat na zalozni DNS.

	Ivosh