Easy Boot

mkes at ra.rockwell.com mkes at ra.rockwell.com
Fri Aug 8 12:07:58 CEST 2003

A to co popisujes delas se sysinstallem z uz nainstalovaneho systemu? Ja
jsem se vcera, po tom co jsem se rozhodl pouzivat to reseni s ntloaderem,
potykal s opacnym problemem jak dostat ten Easy Boot pryc a to "w" mi
zafungovalo pro jeho instalaci i odinstalaci. Delal jsem to ovsem tak, ze
jsem to nabootoval z CD.

Mira

Rudolf Cejka <cejkar at fit.vutbr.cz>@freebsd.cz on 08/08/2003 11:54:42 AM

Sent by:    users-l-bounces at freebsd.cz

cc:
Subject:    Re: Easy Boot

Vitezslav Novy wrote (2003/08/08):
> v sysinstall je misto q je potreba zmaknout w (i kdyz mozna neni v menu)
> to myslim zafunguje.

Diky, to me nenapadlo, protoze "w" nebo "q" se dava uz pred zvolenim,
co se do mbr zapise, ale sel jsem to zkusit a v 5.1 je opravdu problem,
asi kvuli GEOMu, a mozna ze ve 4.x to zabere. Po zvoleni BootMgr se
napise ERROR: Unable to write data to disk ad0! a Disk partition write
returned an error status!

Jestli to nekdo vyzkousite s 4.x, tak zkuste dat vedet.