Easy Boot

Rudolf Cejka cejkar at fit.vutbr.cz
Fri Aug 8 11:14:04 CEST 2003

Radek Jirout wrote (2003/08/08):
> Zkousel jsem nabootovat BSD z disket - Custom - Partition - na 0 nastavit
> "Set Bootable" a vybrat BootMgr ale stale mi bootuji XP.

Pokud jde o obnoveni EasyBoot, melo by to jit v sysinstall pres
Configure -> Fdisk -> [Ok] -> q -> BootMgr -> [Ok]. Mam ale dost
obavu, ze to funguje jen pri instalaci nebo jen v nektere verzi,
nebo ze je tam nejaka jina skryta podminka :o( V 5.1 mi to nejde.
Dokonce ani v Fixit -> Shell nemuzu nic rozumneho udelat.

Pokud se vam nejak podari nabootovat FreeBSD, muzete v nem dat

boot0cfg -Bv -b /boot/boot0 -f /boot/boot0.old <disk, napr. ad0>

Snad by to mohlo jit s live FreeBSD na CD disc2.

Nebo zkuste jiny bootmanager, uz jich tu bylo zminovano nekolik,
i kdyz ja se po delsim pouzivani jinych vracim k BootEasy, protoze
s nim mam nejmin prace :o)