Konfigurace Easy Boot

mkes at ra.rockwell.com mkes at ra.rockwell.com
Thu Aug 7 14:48:13 CEST 2003

Zkusil jsem to a vypada to dobre. Asi se touto cestou vydam.

Dik.

Mira

Sent by:        users-l-bounces at freebsd.cz
cc:
Subject:        RE: Konfigurace Easy Boot

> Chtel bych se zeptata jeslti nekdo nevi jak se da
> konfigurovat easy boot manager od FreeBSD. Zatim
> mam nainstalovane Windows, chystam se na instalaci
> FreeBSD a pak budu jeste na te same masine mit jednu
> az ?? instalace ruznych Linuxu (mam to ted v popisu
> prace :-)).

Ne ze bych snad mel neco proti FreeBSD Easy Boot Manageru,
ale uspesne jiz nekolik let pouzivam Win NT/2K/XP ntloader
ve spojeni s http://www.winimage.com/bootpart.htm

FreeBSD si instaluje do partitiony svuj bootsector.
Linux potrebuje aby se LILO nainstalovalo az do
partitiony a ne do master boot recordu.

Bootpart vyrobi soubor pro ntloader (je to kousek kodu,
ktery zavede skutecny bootsector z partitiony) a zmodifikuje
boot.ini. Pri startu si pak rovnou muzes vybrat z ktere
partitiony se zavede bootsector nebo jestli se nastartuji
wokna.

Petr Rehor
ICZ a.s.
Pobocka Ceske Budejovice
J. S. Baara 40, 370 01 Ceske Budejovice, CZ
Tel: +420 387 312 808
Fax: +420 387 311 480
mailto:petr.rehor at i.cz
http://www.i.cz