Konfigurace Easy Boot

mkes at ra.rockwell.com mkes at ra.rockwell.com
Thu Aug 7 10:50:19 CEST 2003

Ahoj!

Chtel bych se zeptata jeslti nekdo nevi jak se da konfigurovat easy boot
manager od FreeBSD. Zatim mam nainstalovane Windows, chystam se na
instalaci FreeBSD a pak budu jeste na te same masine mit jednu az ??
instalace ruznych Linuxu (mam to ted v popisu prace :-)).
No a otazka je jak priradim jmena tem jednotlivym volbam? Zatim se mi vzdy
spravne zobrazovalo v nabidce FreeBSD, ale neprisel jsem na to jak
priradit napr. nazev "Windows" na u polozky F1 v  tom menu (zobrazuje se
jen nejake otazniky).
Druha vec je jak tomu manageru reknu, ze tam je dalsi OS a jak priradim
jmeno prislusne polozce v menu.

Dik

Mira