,SUPER,PENIS,AUMENTE,SEU,PENIS,EM,ATE,7cm,

Petr Řehoř Petr.Rehor at i.cz
Thu Aug 7 10:35:28 CEST 2003

> to je spatny pristup.

Co je na nem spatneho ?  Spamassasin mi v dosle poste oznackuje
vse co povazuje za spam, Outlook to soupne do spam slozky a ja ji
jednou tydne rucne smazu. Za pul rok co to pouzivam se mi jeste
nestalo, ze by tam skoncil mail, ktery daval smysl.

Petr Rehor
ICZ a.s.
Pobocka Ceske Budejovice
J. S. Baara 40, 370 01 Ceske Budejovice, CZ
Tel: +420 387 312 808
Fax: +420 387 311 480
mailto:petr.rehor at i.cz
http://www.i.cz