Dial-up spojeni

Dan Lukes dan at obluda.cz
Mon Aug 4 01:57:10 CEST 2003

Zbynek Houska wrote:

> Toto jsou hlasky ktere jsem dostal podle tveho postupu:
> Chat: Send: ATDT
> Chat: Expect(40): CONNECT
> Chat: Received: ATDT
> Chat: Received: BUSY
> Warning: Chat script failed

	Prelozeno do lidske reci - pozadas modem, aby tonovou volbou vytocil
"zadne" cislo (ATDT). A on to udela a pochopitelne se nikam nedovola.

	Lepsi by bylo vytacet nejake neprazdne cislo. Pokud jsi vysel z
defaultniho konfiguraku a provedl jen ty zmeny, o kterfych jsem mluvil,
pak je nejak divne zapsano ono telefonni cislo.

	Pokud chybu nezdetekujes sam, pak bych rad bych videl vystup prikazu:
'show link'

Dan Lukes,  SISAL, MFF UK  tel: +420 2 21914205, fax: +420 2 21914206
AKA: dan at obluda.cz, dan at freebsd.cz, dan at kolej.mff.cuni.cz, dan at fio.cz