mysql charset czech.conf

Hala Vaclav hala at kraj-jihocesky.cz
Wed Jul 30 09:25:25 CEST 2003

Dobry den,
Mel jsem podobny problem (4.8-RELEASE, MySQL 3.23.57 z portu). Pokud
jsem instaloval nejdrive a mysql323-server a nasledne mysql323-client
(vse s WITH_CHARSET=czech) tak jsem se dostal ke stejne hlasce o
neexistenci czech.conf. Kdyz jsem ale nainstaloval _pouze_
mysql323-server tak se klientska i serverova cast nainstalovala v
poradku s charsetem czech - aspon to tvrdi vypis z klienta mysql (i
pri neexistenci souboru czech.conf).
Vypis myisamchk -dvv /var/db/mysql/user taky potvrzuje charset czech.

	S pozdravem,
                                    V.Hala