ako sa mozem dopatrat k starsiemu portu?

Jaroslav Klaus J.Klaus at sh.cvut.cz
Tue Jul 29 11:52:32 CEST 2003

Ahoj,

    DL> 	3) zkusit z CVSUP systemu vymamit ozadovanou starsi
    DL> verzi (ale netykam si s tim natolik abych poradil jak)

Cvsup umoznuje ziskat verzi k urcitemu datu+casu (viz. man cvsup,
date=...)

Jak zjistit kdy byla v repository pozadovana verze? Napr z
http://www.freebsd.org/cgi/cvsweb.cgi/ports/lang/php4/distinfo, kde se
v komentari vetsinou objevuji i cisla verzi originalniho baliku. V
supfajlu pak staci specifikovat datum a cas k jakemu se ma
synchronizovat verze portu (nejlepe asi "rozumnou" dobu pred
nasledujici verzi). Parametr "i" cvsup umoznuje ziskat jen cast stromu
tj. napr. jen jeden konkretni port.

Neni to pravdepodobne v tuto chvili tento pripad, ale vzhledem k tomu,
ze i samotny port system se vyviji, muzete pri "hodne" starych verzich
portu narazit na nekompatibilitu se stavajici verzi. Nekdy staci pro
preklad ziskat i ports/Mk ze stejneho data, ale nekdy ani to nestaci.

Takze to jen tak na doplneni k bodu 3.

Jarda