instalace Tv karty

Rudolf Cejka cejkar at fit.vutbr.cz
Tue Jul 29 11:16:19 CEST 2003

Ing. Valachovic Vladimir wrote (2003/07/29):
> tu Tv kartu 3demon s chipsetem Bt848 jsem měl rozchozenou jak ve windows Me
> tak v linuxu Mandrake 9.1,

Bohuzel Me jsou spis kategorie 95/98, kde tak velke problemy
snad byt nemaji :o(

> V linuxu mi to jelo bez problémů.

I s NICAM modulem? Nejake naznaky jsem zaslechl a hledal jsem i dokumentaci
k cipum a PICu na desce a na NICAMu, abych to zkusil rozbehat i ve FreeBSD,
ale je spousta dulezitejsich veci, takze nevim, jestli se k tomu nekdy
dostanu...

Jinak mam jadro prelozene s bktr a v /etc/sysctl.conf mam:

hw.bt848.card=1
hw.bt848.tuner=10

Ladeni funguje i s jinymi hodnotami, lze zkouset, ale zvuk prepinat
urcite nejde.