stažení vech příspěvků

Dan Lukes dan at obluda.cz
Mon Jul 28 21:11:28 CEST 2003

fkuchar at volny.cz wrote:
> najdete je na ftp.freebsd.cz/pub/other/local/lists/.

	Nenajdete. Bohuzel. Respektive najdete, ale budou tam naposled
predvcerejsi.

	Jak u jsem psal, doslo k vymene software pro provoz konferenci. V onom
mailu jsem psal, ze odkazy na archiv jsou na spodu mailu. Nebyla to
uplne pravda - naspodu je odkaz na informacni stranku listu a teprve na
ni je odkaz na archiv - ale doufam, ze se s touto nepresnosti vetsina z
vas vyporadala.

	Odkazy jsou pripojeny ke kazdemu mailu prochazejicimu konferenci, tedy
i k tomuto.

	Doufam, ze v nove podobe bude archiv o neco uzitecnejsi.