instalace Tv karty

Rudolf Cejka cejkar at fit.vutbr.cz
Mon Jul 28 17:19:22 CEST 2003

Ing. Valachovic Vladimir wrote (2003/07/28):
> chtěl bych poprosit jestli mi můžete poradit jak zprovoznit TV kartu
> 3demon s chipsetem Bt848.
> jsem v FreeBSD začátečník, tak prosím o podrobnější info.

A hele, dalsi 3DeMON :o) Mam 3DeMON s NICAM modulem pro stereo prijem.
Nebyla to moc dobra volba. Mam WinXP + FreeBSD a v jednom systemu je
podpora horsi, nez ve druhem - problemy se zvukem :o( Mel jsem chut
jim to vratit, protoze evidentne nejsou schopni dat zvuk do kupy, a to
ani v originalnim SW ke karte (nebo ji nekdo mate k plne spokojenosti?).
Nakonec jsem ji nevracel, protoze do dneska neznam ani zadnou jinou
rozumnou stereo alternativu. Tak alespon stale doufam v lepsi zitrky :o)
Na inetu jsem nasel utilitu pv951util, ktera vola dodavany ovladac a zvuk
s ni muzu ovladat docela dobre (on/off/stereo/dual/...), a k tomu
pouzivam ATV2000, takze ve WinXP se na to jakz tak divat da (sice uz
v poslednich verzich ATV2000 se pise, ze podporuje primo i 3DeMON, ale
ve svych WinXP jsem to nerozchodil, takze zatim stale funguju jen
s orginalnim ovladacem pres WDM). Kdyz se chci divat ve FreeBSD, musim
jit nejdriv do WinXP, zapnout zvuk, a pak rebootovat do FreeBSD, kde mam
ovladac nastaveny na jednu z karet, ale zpameti si ji nepamatuju.
Jestli si vzpomenu, tak zitra nastaveni poslu, aby sel aspon obraz.