Aktualizace - zaloha puvodni konfigurace

Rudolf Cejka cejkar at fit.vutbr.cz
Mon Jul 28 17:08:27 CEST 2003

Cizek Milan wrote (2003/07/26):
> Moc by mi pomohlo, pokud mi muzete nekdo poradit, kam se uchovava zaloha
> puvodniho nastaveni pri aktualizaci portu pomoci portupgrade.

Zalezi na portu. Slusne porty si poznaji, ze uz nejaka konfigurace
existuje a necha ji byt. Zadny port, ktery by existujici konfiguraci
zrusil a nahradil nejakou distribucni, ale neznam.

> Sice mi to
> pri prekladu nove verze napsalo ze se nastaveni zalohuje, ale nevim, kde

Nejde spis o zalohu puvodniho baliku pro jeho pripadne obnoveni, pokud
upgrade na novejsi verzi skonci s chybou? Tuto zalohu lze zachovat
pouzitim prepinace
     -b
     --backup-packages      Keep backup packages of the old versions.  These
                            are kept in a temporary directory.  See PKG_TMPDIR
                            and TMPDIR in the ENVIRONMENT section.

> ho najdu? Konkretne jsem nyni instaloval ipfm, drive napr. apache2 atd.
> Kam se ukladaji tyto zalohy?? Diky

Portupgrade implicitne zalohy baliku maze. Pokud vim, tak upgrade apache
mi nikdy existujici konfiguraci neponicilo a docela se na to i spoleham,
ipfm nevim.