prechod na softupdates

Dan Lukes dan at obluda.cz
Fri Jul 25 21:43:26 CEST 2003

Peter Sedivy - PeSe wrote:
> Dobry den
>
> chcem sa opytat ci je mozne urobit nedestruktivne prechod na fs s
> softupdates?

	softupdates neznamenaji zadnou zmenu formatu ukladani dat - jde jen o
flag naznacujici jak ma system s volumem pracovat. Takzze jeho nastaveni
neznamena zadny zvlastni zasah a je lehce mozny. Jde ho ale provest jen
na nenamountovanem volume. To v pripade '/' znamena restartovat do
singlu, zmenu provest pred mountovanim disku a restartovat (teoreticky
by restart nemusel byt potreba a mohlo by stacit jen pokracovat v
bootovaci sekvenci, ale v praxi mi to nejmene na jedne verzi ten flag
neuznalo a dokonce smazlo - chyba ale mue byt uz opravena).

> Ak ano, najdem to niekde blizsie vysv.?

	man tunefs