net-snmp a UCD-DISKIO-MIB na FBSD 4.8

Miroslav Kokrda miroslav.kokrda at i.cz
Thu Jul 24 21:29:16 CEST 2003

 Zdravim vespolek,

 potreboval bych na jednom boxu sledovat podrobneji statistiky operaci
na discich a narazil na to, ze pozadovane udaje jsou v UCD-DISKIO-MIB.txt
MIBu ...

 Muzete mi poradit, jak rici snmpd agentovi, ze ma svuj zaber rozsirit i
o nej?

 Nejprve jsem zkusil v snmpd.conf pridat direktivu:

dlmod UCD-DISKIO-MIB.txt /usr/local/share/snmp/mibs

lec to jaksi nefunguje.

 pochopil jsem tedy, ze bych tyto textove stromy mel nejak zkompilovat
pomoci 'mib2c' ??? Toz zase rve, ze nemam platne OID ...

 No proste se v tom placam a ani vyGooglovat neco smysluplneho se mi
nejak nedari ...

S pozdravem ...
--
Miroslav Kokrda