problem pri kompilacii imake-4.3.0_1

Martin Horcicka horcicka at freebsd.cz
Tue Jul 22 14:22:24 CEST 2003

Ahoj,

Stefan Valastan (2003-07-22 13:13 +0200):

> Sorry zabudol som to tam napisat
> 4.5-STABLE FreeBSD
> je to produkcny streoj takze nejak moc tam experimentovat nemozem

> adresara

system portu od jiste doby v teto fazi pouziva pkg_info s volbou -O, ktera
ovsem existuje az zhruba od 4.7-RELEASE. Takze bude nejspise nutne opatrit si
novou verzi pkg_info a prislusnych knihoven (nebo je nalinkovat na stare),
pripadne rovnou aktualizovat cely system na novejsi verzi.

Jinak priciny problemu tohoto typu jdou pomerne snadno lokalizovat pouzitim
volby -dl pro make, ktera zpusobi vypisovani vsech provadenych prikazu.

Martin