problem pri kompilacii imake-4.3.0_1

Stefan Valastan valastar at pobox.sk
Tue Jul 22 10:41:20 CEST 2003

Caute mam problem skompilaciou imake-4.3.0_1
Zacalo to tym ze som si chcel nainstalovat ghostscript-gnu-7.07
Kompilacia vsak skoncila chybou prave pri imake-u.
tak som dal make clean na cely ghostscipt a presiel som do adresara
/usr/ports/devel/imap-4
a tam som dal make install
a dostal som tento error:
macro "na" not recognized -- ignoring
macro "nh" not recognized -- ignoring
===>  Installing for imake-4.3.0_1
===>   Generating temporary packing list
===>  Checking if devel/imake-4 already installed
*** Error code 1

Ono to vyzera ze ako by zistil ze imake-4 je nainstalovany, ale ja som
ho nenasiel.Nie je o nom zmienka ani vo /var/db/pkg, a v work adresari
 je akurat posledna polozka build_done.  Vie mi niekto povedat ze kde
moze byt chyba, alebo kde by som sa mohol dozvediet ze ci ten imake
niekde nie je.

Steve

Vyrazne zlavy pocitacov a prislusenstva
Digitalny fotoaparat Olympus ľ300 v cenach uz od 16.100,- Sk bez DPH
Navstivte nas na adrese http://www.somi.sk/akcie.php