Jaky FTP-server?

Milan Cizek cizek.milan at seznam.cz
Sun Jul 20 14:44:05 CEST 2003

> Rovnaka kombinacia tu. Bezime proftpd a uvazujeme o prechode
> na vsftpd kvoli zvyseniu vykonu. Zda sa ale, ze vsftpd ma
> menej features.

Ahoj,
rozhodl jsem se pro proftpd, mam nainstalovano. Zatim se mi ho ale
nepodarilo zkonfigurovat, ani jsem nenasel nejaky jasny quickinstall
nebo howto. Zkousel jsem zatim anonymni pristup, ale prihlaseni se
nedari. Je mozne ve vysledku udelat neco takoveho?

1) uzivatel, ktery bude mit pravo zapisu/delete v celem prostoru
2) anonymni ftp, uvidi pouze vyhrazenou cast
3) dalsi uzivatel, ktery bude mit pravo cteni, ale uvidi cely prostor

Muzete mi nekdo naznaci jak to nastavit? Zkousim nasledujici:

<Anonymous /home/milanc>
  <Directory *>
    <Limit WRITE>
      DenyAll
    </Limit>
  </Directory>

  # Allow logins if they are disabled above.
  <Limit LOGIN>
    AllowAll
  </Limit>

  User                  nobody
  Group                 nobody

  UserAlias             anonymous ftp

  AnonRequirePassword   off

  # Maximum clients with message
  MaxClients                    5 "Sorry, max %m users -- try again
later"

  DisplayLogin          /etc/issue.net
  DisplayFirstChdir     .message
</Anonymous>