PQ_CACHESIZE

Dan Lukes dan at obluda.cz
Tue Jul 15 19:14:10 CEST 2003

Divacky Roman wrote:

> a to se nebere zadny ohled na L1? resp. na pomer L2/L1 ?

	AFAIK, no.

	Pokud jsem zahledl, tak pred nejakou dobou obsahoval kod i optimalizace
tykajici se L1, ale ten byl pozdeji odstranen. Proc presne - jestli
proto, ze to neprinaselo rozumny efekt nebo proto, ze to nefungovalo a
nebyl nikdo, kdo by to opravil, nevim.

	Mimochodem, pokud jsem si vsiml, i ten kod tykajici se L2 je pomerne
jasne psan "na telo" Intelu, takze stastni majitele CPU jinych vyrobcu
by se meli ujistit, ze se jim vyplati mit tohle vubec zapnute ...

Dan Lukes,  SISAL, MFF UK  tel: +420 2 21914205, fax: +420 2 21914206
AKA: dan at obluda.cz, dan at freebsd.cz, dan at kolej.mff.cuni.cz, dan at fio.cz