vinum a kontrola vypadku

Dan Lukes dan at obluda.cz
Tue Jul 15 14:26:23 CEST 2003

Stefan Valastan napsal/wrote:
> Potreboval by som monitorovat stav pola, aby vpripade ze ked mi
> vypadne disk, alebo cele diskove pole aby som dostal o tom aspon mail,
> alebo nejako to proste zistil.
> Viete niekto o niecom takom?
> Lebo momentalne co ma len napada tak checkovat messages na slovo vinum
> a to sa mi zda dost neohrabane.

	A co takhle si pravidelne listovat stav (volanim vinum a command bude
nejaky z 'list'u). Parsing radku a zjistovani, ktere ze zarizeni nema
stav "Up" by nemelo byt nijak slozite ...

	Ano, zavada se tak mozna zjisti az s minutovym zpozdenim, ale ...

Dan Lukes      tel: +420 2 21914205, fax: +420 2 21914206
root  of FIONet,  KolejNET,  webmaster  of www.freebsd.cz
AKA: dan at obluda.cz, dan at freebsd.cz, dan at kolej.mff.cuni.cz