ADSL - spolehlivost

Pentium pentium.konference at seznam.cz
Tue Jul 8 17:21:52 CEST 2003

Co muzu rict ja mam 10 klientu ADSL lokalita Praha pripojeni pres WINDOWS a
ADSL RECONECT
Sluzba je opravdu naladova a jako hlavni spoj nespolehliva vypadky jsou
caste az do ted ovsem je pravda ze v nekterych lokalitach mne to funguje
100% nekde zas vubec dva zakazniky spojily az za mesic od INSTALACE !! tzn.
mesic nefunkcni spojeni jen VPN ovsem nesel DASHBOARD a tam je hlavni
problem nezalezi ani na poskytovately ale proste DASHBOARD jim nefunguje je
tam nejaky CISKO a to se pretizi