freebsd4.8 a sietovka

Stefan Valastan valastar at pobox.sk
Fri Jul 4 13:44:28 CEST 2003

No dik vsetkym ten Danov mail ma postrcil spravnym smerom.
kedze ten stroj ma via apollo chipset tak som si spomenul ze problemy
s tymto chipsetom som mal aj doma.
Pomohlo mi vypnutie USB v biose {aj tak ho nepotrebujem} a pre istotu
som kartu prehodil do ineho PCI slotu a slape to bez problemov. Este
uvidim po make buildworld

Steve

> Ano ale toot mozes len vtedy ak masu z sysem mimimalne nainstalovay
> nie ked ho prave instalujes :) aspon moj nazor :)
>
> Michal Kapalka
>

>   Myslim, ze Danuv mail by mohl pomoci.
>
>   [ snip ]
>
> Date: Wed, 25 Jun 2003 12:52:35 +0200
> From: Dan Lukes <dan at obluda.cz>
> Subject: Re: Problem s usbd
> To: users-l at freebsd.cz
>
> [-- Attachment #1 --]
> [-- Type: text/plain, Encoding: 7bit, Size: 0.9K --]

> REL. a

> on pci0

> [...]

Vyrazne zlavy pocitacov a prislusenstva
Digitalny fotoaparat Olympus ľ300 v cenach uz od 16.100,- Sk bez DPH
Navstivte nas na adrese http://www.somi.sk/akcie.php