freebsd4.8 a sietovka

Stefan Valastan valastar at pobox.sk
Fri Jul 4 10:40:58 CEST 2003

Caute Sorry ze zase otravujem, ale to Freebsd mi riadne dava do tela
Takze na serveri som mal nainstalovanu 5.1 bez problemov fungovala.
Teraz na ten isty stroj chcem nainstalovat cez FTP 4.8 ale pri boote
mi vypise ze fxp0:could not map device registers.
device_probe_and_attach: fxp0 attach returned 6
Ale v Hardware k 4.8 je napisane ze tento sietovy ovladac je
podporovany od bsd2.0.

Vie mi niekto povedat ze v com je problem? Na 5.1 fungovala ta
sietovka bez problemov.

Steve
Vyrazne zlavy pocitacov a prislusenstva
Sun Fire V210 server v cenach uz od 125.000,- Sk bez DPH
Navstivte nas na adrese http://www.somi.sk/sun/lowend_servery.php