syslog

adam adam.gargulak at i.cz
Thu Jul 3 10:25:40 CEST 2003

On Wed, Jul 02, 2003 at 06:03:37PM +0200, Jozef Drahovsky wrote:
> Pouziva niekto syslog demona?  to je teda otazka ...
> Potreboval by som aby hlasky, kotre prichadzaju z inych pocitacov a
> rutrov na port 514
> boli online separovane do roznych suborov podla ip cisla alebo hostname
> alebo niecoho ineho.

Staci v konfiguraku syslog.conf pred facility  zadat n:rametr +<jmeno_stanice>.
napr pro facility local7 rozdeluju prichozi zpravy od stnic host1 a host2 do
dvou souboru nasledovne:

#
+host1
local7.*                                        /var/log/host1.log
+host2
local7.*                                        /var/log/host2.log

--
Adam Gargulak
ICZ,a.s.