vinum a inicializacia

Stefan Valastan valastar at pobox.sk
Tue Jul 1 17:21:47 CEST 2003

Tak sorry za otravovanie koho by napadlo ze to bude
newfs /dev/vinum/test, ak by to nahodou niekto do buducna
potreboval. Inac este stale by som bol vdacny za nejake Howto
pre RAID5, aj ked mi uz funguje ale bol by som zvedavy ako sa to
robi regulerne a nie tak divoko ako som to robil ja.
Steve

> Ahojte mam problem pri tvorbe raid5 pomocou vinumu
> Nainstalovane mam Freebsd 5.1 a v manuali sa na
> inicializaciu spomina prikaz newfs -v /dev/vinum/test
> Problem je v tom ze newfs v 5.1 nema parameter -v.
> Uz som hladal aj na Inete ale nic.
> Ak ma niekto z vas podrobny navod ako sa pripravuje raid5 tak
> by som bol rad keby mi poslal link. Lebo vsade sa pouzivaju ine
Raid-y
> a raid 5 sa spomina len tak mimochodom.
>
> Steve

> Vyrazne zlavy pocitacov a prislusenstva
> Sun Fire V210 server v cenach uz od 125.000,- Sk bez DPH
> Navstivte nas na adrese http://www.somi.sk/sun/lowend_servery.php

Vyrazne zlavy pocitacov a prislusenstva
Digitalny fotoaparat Olympus ľ300 v cenach uz od 16.100,- Sk bez DPH
Navstivte nas na adrese http://www.somi.sk/akcie.php